Het wordt echt koud bij 24Kitchen met de BBQSTREET WINTER serie.
Met deze winterse, hartverwarmende BBQ gerechten ga je geheid de winter doorkomen!

Stap in de wereld van de winter barbecue

Als je dacht dat buiten koken alleen iets is voor de zomer, dan heb je het helemaal mis! Tijdens de winter denken de meeste mensen aan zuurkool en rookworst. Wij ook maar dan van de barbecue. In het prachtige winter decor vanuit Uitspanning de Notenboom steken de BBQSTREET vuur vedetten de barbecues, vuurkorven en lichtjes aan. Nu alleen nog een jas aan, een muts op en genieten in de frisse buitenlucht. De grillmasters geven ook in de winter hun geheimen prijs. Van traditionele BBQ-recepten zoals kalfssucade met bockbier en killer-winter burgers tot internationale gerechten zoals de Italiaanse ossobuco uit de Dutch oven en de Amerikaanse bourbon-bacon-pecan-topped pumpkin pie. Na het zien van BBQSTREET Winter wil je direct gaan barbecuen. Het hele jaar door.

Bekendste Nederlandse en Belgische grillmasters

Wederom zijn Nederlands beste grillmasters Jord Althuizen, Ralph de Kok en Harm-Jan Bloem opgetrommeld voor deze watertandende vuursessies! Maar ook de bekendste Belgische BBQ-held en wereldkampioen BBQ Peter de Clercq zal zijn entree maken in het programma. Peter’s geheime ingrediënt is passie. Passie voor het vuur en passie voor de producten. Elke chef heeft zijn eigen signature en komt meer heerlijke winterse recepten. Er is dus voor ieder wat wils!

Camfactor Media Group produceerde 20 afleveringen BBQSTREET WINTER  te zien op 24Kitchen.

24Kitchen BBQSTREET WINTER is vanaf 21 december elke werkdag om 17:30 uur te zien op 24Kitchen, kanaal 24!

[/vc_row]

Niels Houtepen presenteert De Grote Beïnvloedingsshow

Illusionist Niels Houtepen komt met een eigen online-interviewprogramma, de Grote Beïnvloedingshow. In deze show gaat Niels in gesprek met markante Nederlanders over beïnvloeden én beïnvloed worden. In elke aflevering onderlegt hij zijn gasten, waaronder  de onlangs overleden Marc de Hond, Catherine Keyl, Bert van der Veer, Talitha Muusse en René Mioch, daarnaast aan een mindblowing mindexperiment. De eerste zeven afleveringen van de Grote Beïnvloedingshow zijn vanaf vandaag te zien op het Youtube-kanaal van de Grote Beïnvloedingshow. Zes weken later zullen de volgende zes afleveringen te zien zijn

Met De Grote Beïnvloedingshow wil Houtepen het thema beïnvloeding verder onder de aandacht brengen. ‘Of het nu gaat om de keuzes die we maken, onze communicatie of onze voorkeuren die we uitspreken, alles draait om beïnvloeding’, stelt Houtepen. De illusionist wordt in elke aflevering om die reden bijgestaan door side-kick en beïnvloeding psycholoog Hein Heijen.

Bijzondere gesprekken
In de serie zijn onder andere theatermaker en rolstoelsporter Marc de Hond, media-ondernemer Yves Gyrath, columnist Catherine Keyl, oud-voetballer Jan van Halst, filmkenner René Mioch, generatie-expert Talitha Muusse en stylist Bastiaan van Schaik te gast. In een bijzonder en openhartig gesprek vertellen zij hoe zij zijn beïnvloed in hun persoonlijke leven en carrière én hoe zij andere binnen hun vakgebied beïnvloeden.

Mindexperimenten
Naast deze bijzondere gesprekken onderzoekt Houtepen ook hoe gevoelig de gasten zelf zijn voor beïnvloeding aan de hand van een mindexperiment. In sommige gevallen verloopt dit niet zonder gevaar voor de illusionist.

Verwondering tijdens corona
Houtepen onderbrak eerder dit jaar zijn theatertour Choice vanwege het coronavirus, maar hoopt met deze bijzondere tv-serie alsnog een stukje verwondering bij de mensen thuis te kunnen brengen.

Camfactor ontwikkelde en produceerde 12 afleveringen.

[/vc_row]

VAN DER VELDEN ZOEKT HELDEN!

In opdracht van Today is Canday produceerde Camfactor de nieuwe ‘heldencampagne’ voor Van der Velden rioleringsbeheer.

Creative Peter Halma koos voor het ‘actionhero’ thema, hiervoor werd alles uit de kast gehaald op 1 draaidag,…. rook, machines, donder en bliksem en natuurlijk de helden van Van der Velden.

[/vc_row]

ELECTRO WORLD HEEFT HET ALS RETAILER ÉCHT MOOI VOOR ELKAAR.

Het retailsegment ‘consumentenelectronica’ is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Grote spelers van weleer als Megapool, Scheer & Foppen, It’s, Dixons, De Harense Smid en Kijkshop zijn al lang van de radar verdwenen. Relatief nieuwe spelers als Cool Blue en MediaMarkt domineren en er lijken nauwelijks kansen voor anderen als je niet een digital first strategy hebt. In veel gevallen zouden we zeggen.. You are so right. Maar het kan ook anders.

OVER DE CAMPAGNE ‘MOOI VOOR ELKAAR’

De briefing was om zowel de kracht van de lokale ondernemer als de gelaagdheid in oplossingen over de bühne te krijgen en concreet te maken middels een landelijk positionerende campagne. Landelijke bekendheid verkrijgen over de as van de individuele ondernemer lijkt een tegenstelling, hiervoor heeft Today is Canday een oplossing bedacht. Camfactor Media Group heeft de productie van de 5 televisiecommercials op zich genomen.

[/vc_row]
WhatsApp chat